Reklamace
Reklamace
Jak postupovat při reklamaci?
Pokud se na Vašem zboží vyskytla závada, vyplňte prosím reklamační formulář. Ten nám zašlete na e-mailovou adresu obchod@turpil.cz.
Pracovníci naší prodejny Vás kontaktují, jakmile dostaneme Vaši zprávu a domluví se s Vámi na ideálním postupu. Zboží pak můžete zaslat poštou, nebo ho přinést osobně na adresu Oldřichovice 164, Třinec, 739 61. Na prodejně máme otevřeno pondělí až pátek od 8 do 16 hodin.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat telefonicky na čísle 737 363 306, nebo na 558 272 006.
Doklady potřebné k reklamaci:
Doklad o koupi (faktura)
Vyplněný reklamační formulář
Záruční list
Fotodokumentaci závady
Maximální doba pro vyřízení reklamace je 30 dnů.